Misafir Kullanıcı
Misafir Kullanıcıların Kütüphaneden Yararlanma Koşul ve Süreçleri:
- Misafir kullanıcı, kütüphane ödünç ve danışma hizmetinden yararlanamaz, kütüphane dışına materyal çıkaramaz, elektronik kaynaklara kampüs dışından erişim sağlayamaz.
- Kütüphanelerden misafir kullanıcı olarak yararlanmak isteyen öğrenciler/araştırmacılar kütüphane kullanımı için Üniversitemizden onay almak zorundadırlar. Üniversitemiz rektörlüğüne dilekçe ile başvuru yapmaları gerekmektedir.
- Dilekçesi onaylanan Misafir kullanıcı üyelik için gereken belgeler: üye formunun doldurulması, T.C. kimlik fotokopisi ve kurumsal kimlik fotokopisi, bir adet resim, kütüphane üyelik kartı ücreti dekontunu, kütüphaneye teslim etmelidir.
- Üyelik ücretleri 6 ayı kapsar ve her yılbaşında veya gerektiğinde, Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığınca belirlenen ücret alınır.
- Kullanıcıya kütüphane girişleri için kütüphane misafir kullanıcı kartı teslim edilir. Kullanıcı ayrılırken kartı teslim etmek zorundadır.
- Misafir kullanıcıların yararlanma süresi en fazla 6 ay ile sınırlıdır, 6 ay sonunda üyeliğin yenilenmesi istenir.
- Misafir kullanıcıların kütüphane kullanımları; sınav dönemlerinde, üniversitede olağanüstü güvenlik önlemlerinin uygulandığı dönemlerde kısıtlanabilir.
- Başvuru onaylandığında Kütüphane misafir kullanıcı üyelik ve kart ücreti olan 20 TL tutarın İKÇÜ Strateji ve Geliştirme ve Daire Başknalığı Ziraat Bankası Girne Bulvarı/İzmir Şubesine, bankamatiklerden veya internet bankacılığı yoluyla TR15 00 0100 1903 6106 6954 5049 İBAN numarasına ödenmesi gerekmektedir.
- Dekont açıklama kısmına Adı Soyadı, TC Kimlik No, Kart ücreti yazılması gerekmektedir.