Misafir Kullanıcı

    

          Misafir Kullanıcıların Kütüphaneden Yararlanma Koşul ve Süreçleri:

 

  1. Misafir kullanıcı, kütüphane ödünç ve danışma hizmetinden yararlanamaz, kütüphane dışına materyal çıkaramaz, elektronik kaynaklara kampüs dışından erişim sağlayamaz.
  2. Kütüphanelerden misafir kullanıcı olarak yararlanmak isteyen öğrenciler/araştırmacılar kütüphane kullanımı için Üniversitemizden onay almak zorundadırlar. Üniversitemiz rektörlüğüne dilekçe ile başvuru yapmaları gerekmektedir.
  3. Dilekçesi onaylanan Misafir kullanıcı üyelik için gereken belgeler: üye formunun doldurulması, T.C. kimlik fotokopisi ve kurumsal kimlik fotokopisi, bir adet resim, kütüphane üyelik kartı ücreti dekontunu, kütüphaneye teslim etmelidir.
  4. Üyelik ücretleri 6 ayı kapsar ve her yılbaşında veya gerektiğinde, Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığınca belirlenen ücret alınır.
  5. Kullanıcıya kütüphane girişleri için kütüphane misafir kullanıcı kartı teslim edilir. Kullanıcı ayrılırken kartı teslim etmek zorundadır.
  6. Misafir kullanıcıların yararlanma süresi en fazla 6 ay ile sınırlıdır, 6 ay sonunda üyeliğin yenilenmesi istenir.
  7. Misafir kullanıcıların kütüphane kullanımları; sınav dönemlerinde, üniversitede olağanüstü güvenlik önlemlerinin uygulandığı dönemlerde kısıtlanabilir.
  8. Başvuru onaylandığında Kütüphane misafir kullanıcı üyelik ve kart ücreti olan 20 TL  tutarın Bilgi İşlem Daire Başkanlığının Ziraat Bankası Girne Bulvarı/İzmir Şubesine, bankamatiklerden veya internet bankacılığı yoluyla TR2900 0100 1903 6106 6954 5185 İBAN numarasına ödenmesi gerekmektedir.

Başa Dön